عطا گروپ (در ابتدا به نام آراکس تا 1395) به همت عطا تقوایی در سال 1385 و با هدف تامین بخشی از نیاز بازار مشهد در حوزه تامین و اجزای مصالح نمای خشک ( کامپوزیت آلومینیوم، شیشه، سنگ خشک) تاسیس گردیده است. بنا به تجربه چندین ساله مدیران این شرکت در زمینه فروش، طراحی، محاسبه و اجرای متریال های ساختمانی و بخصوص محصولات تخصصی نما و فضای باز، پس از گذشت 9 سال، به لطف تلاش گروهی و انگیزه پیش رفت روز افزون در سال 1394 این شرکت موفق به کسب بیشترین درصد رضایتمندی مشتری در زمینه محاسبه و اجرای متریال های نما و فضای باز نائل آمد.

از سال 1392 با ورود به حوزه تخصصی چوب های فضای باز اعم از ترمووود، چوب پلاست و اچ پی ال و هنچنین ممارست در به انجام رساندن ایده اجرای مدولار روفگاردن و تراس سبز برای جلوگیری از نم زدگی و آسیب به سیستم ایزولاسیون، تمرکز مجموعه عطاگروپ صرفا روی چوب نما و چوب های فضای باز بوده و می باشد که در این بین موفق به اخذ نمایندگی و دفتر فروش از معتبرترین تولیدکنندگان ترموود و چوب پلاست در حوزه منطقه شرق کشور و همچنین اجرای پروژه در تمام کشور و نیز ارسال محصول در اقصا نقاط کشور و کشورهای همسایه شده است.

نمایندگی ها و فروشگاه دائمی عطا گروپ

نمایندگی مشهد - کشاورز
دفتر مرکزی - کیان سنتر 2
نمایندگی مشهد، چهارراه ابوطالب

فعالیت های تخصصی عطاگروپ

بزرگترین تولیدکننده کامپوزیت های چوب پلاست در کشور و منطقه

اولین و تنها تولیدکننده با همکاری فنلاند و انجمن جهانی ترمووود در منطقه

بزرگترین تامین کننده چمن مصنوعی در کشور

تولید و فروش فلاورباکس، نیمکت، آلاچیق و تجهیزات تخصصی روفگاردن، تراسگاردن و باغی و ویلایی

خط مشی و هدف عطاگروپ

تیم عطاگروپ معتقد است، همیشه کیفیت معقول و مطلوب بر کمیت بی ارزش، ارجهیت دارد، هرچند که این امر شاید در کوتاه مدت سبب از دست دادن خیل عظیمی از مشتریان و همکارانمان گردد، اما در سالهای متمادی، هیچ عنوانی بهتر ازاین نیست که درباره برند شما بگویند، ایشان حرفه ای، قابل اعتماد و متعهد هستند.

اکتشاف و ایمان عطاگروپ

هر منزل مسکونی، باید دارای تراس یا بالکن زیبا و کاربردی باشد. تمام تلاش ما این است که هر فرد غیر متخصص، اعم از خانم یا آقا، بتواند با سلیقه خودش، برای تراس کوچک یا بزرگ منزلش، بدون نیاز به نصاب و دردسرهای معمول، در طول یک روز، تراس سبز زیبا، کاربردی، سبک، بهینه و کاملا شخصی بسازد.